Niniejsza strona internetowa należy do spółki Bridge Solutions Hub S.A z siedzibą w Warszawie, która prowadzi przy jej wykorzystaniu ofertę publiczną oraz akcję promocyjną oferty publicznej[Więcej]

Bridge Solutions Hub S.A

logo
Wycena (pre-money):
15 050 000 zł
Wycena (post-money):
19 050 000 zł
Co nas wyróżnia:
  • Wpadaj.pl zmienia rynek rezerwacji
  • 1500 salonów w 8 miesięcy
  • Plany na kolejne branże
  • 90 000+ umówionych wizyt
  • Ponad 500k zł zysku w 2020 roku

  • Debiut na giełdzie (NewConnect) na przełomie 2021 i 2022 roku

916 540 PLN

Zainwestowana kwota

Seria
Cena akcji
Pozostało
Liczba akcji
B
10 PLN
308 346
/
400 000
87
Inwestorzy
4 000 000 PLN
kwota emisji
21%
procent oferowany
03.08.2021
data zakończenia
Projekt
zakończony

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?

2500

  instalacji naszej aplikacji na Androida i iOS  

1500

 salonów aktywnie korzysta z naszej aplikacji  

90 000

 wizyt umówiono z pomocą Wpadaj.pl

Projekt Wpadaj.pl realizowany jest w ramach spółki Bridge Solutions Hub SA (dalej BSHub), która powstała w 2021 roku z przekształcenia Bridge Media spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Historia spółki z o.o. sięga końcówki 2010 roku. Pandemiczny rok 2020 spółka zamknęła wynikiem blisko 5 mln przychodu i zyskiem netto ponad 500 000 złotych. BSHub szykuje się na debiut na rynku NewConnect. Proces formalnie zostanie rozpoczęty zaraz po zamknięciu aktualnej emisji akcji spółki.
Dawne Bridge Media zaczynało działalność głównie w mediach tradycyjnych, przekształcając się konsekwentnie w agencję marketingową 360 oraz, od 2018, w spółkę technologiczno-marketingową. BSHub inwestuje nadwyżki kapitału obrotowego we własne projekty z szeroko rozumianego rynku eCommerce/digital oraz komercjalizuje je w oparciu o zasoby i doświadczenie własnego zespołu IT oraz Marketingu. Aktualnie najważniejszym z projektów jest Wpadaj.pl. 

Bridge Solutions Hub S.A.

Wpadaj.pl to zarówno wyszukiwarka salonów dla klienta końcowego, jak i kalendarz/CRM dla salonów. Jesteśmy zatem narzędziem B2B2C pomagającym łączyć klientów z salonami. Oferujemy wszystkie kategorie salonów health&beauty, w tym fryzjerów, kosmetyczki czy barberów. Jednym z wyróżników Wpadaj.pl jest model monetyzacji. Oferujemy narzędzie, które daje takie same możliwości co konkurencja, ale jest oparte wyłącznie o opłaty efektywnościowe, bez limitu salonów oraz pracowników. To przełożyło się na pośrednictwo w ponad 90 000 wizyt od listopada 2020 roku!  
Obecne działanie to dopiero początek naszych planów. Równolegle do rozwoju obszaru kosmetycznego chcemy rozwijać dwie nowe oferty. Projekt pod nazwą “Wpadaj Lite”, czyli zdekomponowany i rozbudowany świetny silnik Wpadaj.pl przygotowany do zastosowania w innych branżach. Prosty, lekki, łatwy kalendarz/CRM. Bazując na doświadczeniu health&beauty powstanie także wyszukiwarka usług medycznych, która wykorzysta trend rosnącej liczby prywatnych gabinetów medycznych. Od stomatologii przez dietetyków na medycynie estetycznej kończąc.  

Co nas wyróżnia?

WPADAJ.PL

✔ Wpadaj.pl jest jedynym w pełni darmowym narzędziem dla każdego właściciela z health&beauty, który chce w jednym miejscu mieć wszystkie najważniejsze narzędzia do zarządzania biznesem. 

✔ System daje możliwość korzystania z dowolnej liczby terminarzy pracowniczych! Całkowicie za darmo może dodać dowolną ilość kont pracowników! 
✔ Użytkownik może dodać dowolną ilość salonów! Nie pobieramy żadnej opłaty za dodanie kolejnych salonów! 
✔ Wpadaj.pl daje pełną elastyczność. Użytkownik nie wiąże się żadną umową ani abonamentem! Może dokupić jedynie pakiety sms, sam decyduje kiedy i ile dokupić! 
✔ System generuje za użytkownika raporty i statystyki pozwalające na szybką i skuteczną analizę pracy całego salonu. 
✔ Dzięki funkcjonalności monitorowania stanu magazynowego, użytkownik z wyprzedzeniem zostanie powiadomiony o kończącym się produkcie. 
✔ Przeprowadzamy za użytkownika migrację danych jego Klientów, dzięki czemu nie musi mieć wiedzy technicznej, ani poświęcać na to czasu.

KONKURENCJA

✘ Pełna funkcjonalność dostępna jest dopiero po podpisaniu umowy i zobowiązaniu się do wnoszenia stałej opłaty abonamentowej. 

✘Konto każdego pracownika jest dodatkowo płatne co miesiąc. 
✘ W ramach podstawowego abonamentu użytkownik może dodać tylko jeden salon. Każdy kolejny dodany salon wiąże się z kolejnymi kosztami. 
✘ Użytkownik musi podpisać umowę lub wybrać abonament. Jeżeli chce zrezygnować z aplikacji musi liczyć się z okresem wypowiedzenia lub dodatkowymi kosztami za rezygnację z abonamentu. 
✘ Raporty i statystyki dostępne jedynie w opcjach dodatkowo płatnych. 
✘Brak możliwości monitorowania stanów magazynowych lub konieczność dodatkowej opłaty za taką funkcjonalność. 
✘Użytkownik sam musi przeprowadzić migrację danych lub ponieść dodatkowe koszty z tym związane.  

ZESPÓŁ

Paweł Cylkowski

CEO

Specjalista od inwestycji kapitałowych z 20-letnim doświadczeniem na międzynarodowym rynku. Licencjonowany Makler Papierów Wartościowych (licencja KNF nr. 1933). Jest posiadaczem Certified International Investment Analyst (CIIA) - prestiżowego tytułu kwalifikacji w dziedzinie finansów wydawanego przez ACIIA z siedzibą w Szwajcarii. Pasjonat nowych technologii oraz globalnej alokacji aktywów. Posiada również wieloletnie doświadczenie w inwestycjach startupowych typu seed, które wspiera swoim doświadczeniem oraz kapitałowo. 

Karol Wilczko

COO, wiceprezes

Spiritus Movens marki Wpadaj.pl, strateg i ekspert z branży e-commerce oraz nowych technologii. Ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu i rozwijaniu firm na rynku internetowym w różnych branżach. Rozwijał min. Comperia.pl i Comperia Ubezpieczenia (był ich współzałożycielem), czy największy w Polsce sklep z soczewkami kontaktowymi Szkla.com oraz sieć salonów optycznych Kodano Optyk.

Krzysztof Madeński

CTO, developer i główny PM projektów

Zawodowo w branży IT od 10 lat. Jako developer skoncentrowany wokół technologii takich jak Java, Docker, PHP. Miłośnik metodyk zwinnych i BDD w inżynierii oprogramowania. W wolnym czasie zainteresowany projektami DeFi i implementacją smart contracts. Absolwent Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych ze specjalizacją Programowanie Systemowe i Sieciowe.

Agnieszka Nowicka

Head of Marketing

Mikołaj Castricum

Specjalista Performance Marketing

Paweł Kielak

Account Manager

Marlena Jedlińska

Social Media Specialist

Przemysław Jas

Kierownik CC

Bogumił Zązel

Frontend Developer

Joanna Pecura

Backend Developer

Dorota Rankowska

Quality Assurance

Rada Nadzorcza

Ludwik Sobolewski

Doktor nauk prawnych, adwokat i radca prawny, menedżer instytucji finansowych i ekspert rynków kapitałowych, ukończył Wydział Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego i studia doktoranckie w zakresie historii prawa, ekonomii i filozofii na Universite Pantheon Assass (Paris II). Pracował w Uniwersytecie Jagiellońskim, w Urzędzie Rady Ministrów, a następnie, w roku 1994, został wiceprezesem Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych SA. W roku 2006 wygrał konkurs na stanowisko prezesa zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (i ponownie w roku 2010) i pełnił tę funkcję do roku 2013. W r. 2013 wybrany na stanowisko prezesa Giełdy Papierów Wartościowych w Bukareszcie (BVB), w kadencji 2013-2017. W latach 2015-2016 przewodniczący rady dyrektorów narodowego operatora usług pocztowych w Rumunii (Posta Romana).

Joanna Kasperska

Jakub Lutek

Bolesław Porolniczak

Krzysztof Goluba

DOTYCHCZASOWE OSIĄGNIĘCIA

Bridge Solutions Hub SA w tej emisji skupia się wyłącznie na projekcie Wpadaj.pl i jego wariantach Lite i MED. Mimo, że Wpadaj.pl pojawił się dopiero w listopadzie 2020 roku udało nam się już:

  • 2018-2020

    2018-2020

    Development silnika kalendarza/CRM Wpadaj.pl 
  • 2020

    2020

     Do spółki dołączają Karol Wilczko i Paweł Cylkowski 
  • Listopad 2020

    Listopad 2020

    Wystartowała wersja B2B Wpadaj.pl (kalendarz/CRM dla salonów) 
  • Grudzień 2020

    Grudzień 2020

    Nawiązanie współpracy z marką PALU oraz Claresa 
  • Styczeń 2021

    Styczeń 2021

    Przekształcenie spółki w Bridge Solutions Hub S.A.
  • Marzec 2021

    Marzec 2021

    W bazie mamy już 1200 salonów
  • Kwiecień 2021

    Kwiecień 2021

    Debiutuje wyszukiwarka usług Wpadaj.pl!  
  • Maj 2021

    Maj 2021

    Obsłużyliśmy 40 000 wizyt i przekroczyliśmy 1300 salonów w niecałe 6 miesięcy!
  • Czerwiec 2021

    Czerwiec 2021

     Emisja akcji 
”Inwestuję w ultra elastyczny silnik Wpadaj.pl ze względu na potencjał jego skalowania zarówno w branży health&beauty, która jest moją domeną, jaki i innych branżach. Chciałbym, żeby BSHub był znaczącym providerem rozwiązań software’owych na rynku kalendarzy/CRM i wyszukiwarek usług zarówno w Polsce, jak i całej Europie”

Sławomir Lutek 

Założyciel i główny udziałowiec 4Mass SA - notowanej na NewConnect spółki z branży kosmetycznej, która odniosła wielki sukces i w ciągu 2 lat urosła do prawie 100 milionów zł kapitalizacji giełdowej. Spółka kontrolowana przez rodzinę Sławka jest większościowym udziałowcem Bridge Solutions Hub SA - właściciela Wpadaj.pl i wspiera projekt od początku.  

MODEL BIZNESOWY

Przychody spółki Bridge Solutions Hub S.A. w podziale przychodowym (średnia za ostatnie trzy lata obrotowe) podzielić można na dwie grupy: outdoor i media. BSHub od dwóch lat konsekwentnie dywersyfikuje swój model biznesowy. Jednym z obszarów jest rozwój oraz komercjalizacja własnych projektów technologicznych w tym właśnie Wpadaj.pl.

78%

Outdoor - zakup, wynajem powierzchni reklamowych, jak również wszystkie prace związane z obsługą kampanii marketingowych na tychże nośnikach.

22%

Media - usługi związane z kompleksową realizacją kampanii mediowych/reklamowych w m.in.: telewizji, radiu, prasie, performance marketing, obsługa kanałów social media.

Spółka planuje utrzymać swój dotychczasowy model biznesowy z naciskiem na nowoczesne techniki marketingowe (Performance Marketing) i bardzo dynamicznie rozwijać trzecią nogę przychodową w obszarze ecommerce i software z własnych projektów takich jak Wpadaj.pl. Komercjalizacja własnych projektów rozpoczęła się w 2020 roku, dlatego na ten moment nie stanowią one istotnego źródła przychodu. 

Przychody spółki w latach 2016 - 2020

Zysk netto w latach 2016-2020